جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

Bravura Solutions، AppDynamics را برای بهبود تجربه مشتری، مستقر می‌کند

AppDynamics Bravura Solutions
AppDynamics Bravura Solutions

Bravura Solutions ارائه دهنده‌ سیستم مدیریت داراییست که اخیرا AppDynamics Application Intelligence Platform را مستقر کرده است.

بر اساس AppDynamics، Bravura از اپلیکیشنی به منظور انجام نظارت بر تراکنش‌های Businessای برای سیستم Sonata می‌کند.

با سیستم سوناتا، AppDynamics می‌گوید Bravura قادر است محدوده‌ای از سرویس‌ها مشتمل بر بازنشستگی، مدیریت سرمایه‌گذاری، و بیمه عمر را آماده و ارائه کند. Bravura همچنین سوناتا را به عنوان یک راهکار صرفا نرم‌افزاری در دسترس قرار داده است.

دیوید هیوز(David Hughes)، سرپرست عملیاتی Bravura در نیوزلند، می‌گوید استقرار AppDynamics Application Intelligence Platform برای نظارت بر اثربخشیِ اپلیکیشنِ هاست شدۀ آنها، تفاوت قابل‌توجهی را منجر شده است.

هیوز می‌افزاید: “این کار به ما دید بالایی در تجربه مشتریان سوناتا داد، و ما را برای یافتن مشکلات و پاسخگویی سریع توانمند ساخت. داشبوردهای AppDynamics تعیین معیار و بهبود مداوم تحویل سرویس به مشتری را برای ما به حرکت در می‌آورد”.

علاوه بر این، Bravura از AppDynamics Application Intelligence Platform به منظور افزایش برنامه تحقیق و توسعه سوناتا با توجه به تست Performance و تعیین مشکل، استفاده می‌کند.

در ادامه هیوز می‌گوید: “ما AppDynamics را انتخاب کردیم، چون آنها تنها Unified Platformای را که قابلیت ارائه تصویری کامل داشت و ما آنرا در بازار پیدا کردیم، به ما پیشنهاد کردند. این پلتفرم توانایی نظارت بر تمام محدوده متریک‌های Businessای مشتمل بر نقاط تحویل متعدد برای کاربر، وب، موبایل، سرویس‌های SOA، و Batch را داشت. نظر ما این است که برای اجرای خوب اپلیکیشن شما، چه به صورت هاست شده و چه به صورت In House، شما نیازمند پلتفرمی مانند این هستید. این پلتفرم برای استفاده، بسیار آسان و ساده است، و مهمتر از همه، این به Business ما کمک می‌کند تا مطمئن شویم مشتریان ما می‌توانند نتایج مطلوب را بدست آورده و از نرم‌افزارِ هاست شده ما راضی شوند”.

اندرو بروکفیلد(Andrew Brockfield)، مدیر کشوری AppDynamics در استرالیا و نیوزلند از Bravura به خاطر رشد مشتریان شرکت خود، ابراز خوشنودی کرد و گفت: “کمپانی‌های نرم‌افزاری پیشرو در خدمات مالی، مانند Bravura، AppDynamics را به منظور مدیریت بهتر سیستم‌های Business-Criticalشان، مستقر می‌کنند”.

وی می‌افزاید: “ما خوشحالیم که آنها به Real-Time And End-To-End Application Intelligence Platform ما به منظور بهبود Performance اپلیکیشن اعتماد کردند”.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *