دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازار جهانی تست نرم‌افزار در صنعت ارتباطات(Telecom) برای سال ۲۰۱۹، به مقدار ۸% در مقیاس “میزان رشد سالانه(CAGR)” افزایش خواهد یافت

Global Software Testing Market
Global Software Testing Market

نگاهی به بازار جهانی تست نرم‌افزار در صنعت تلکام

به نقل از MarketResearchReports.biz، گزارش جهانی در مورد بازار تست نرم‌افزار در صنعت تلکام برای سال ۲۰۱۵-۲۰۱۹ اطلاعاتی در مورد میزان قیمت‌گذاری، تحلیل بازار، سهام، پیش‌بینی، و پروفایل‌های شرکتی برای رقبای کلیدی این صنعت آمده و ارائه کرده است.

صنعت تلکام با توجه به محصولات و خدمات مختلف که هر روز وارد بازار شده و راه‌اندازی می‌شوند، به طور فزاینده‌ای پیچیده شده است. مرتفع شدن پتانسیلِ شکست، مستلزم اجرای قویِ تست روی راهکارهای تلکام قبل از تجاری‌سازی می‌باشد. تحلیلگران تحقیقات بازار Technavio پیش‌بینی کرده‌اند که بازار جهانی تست نرم‌افزار در صنعت تلکام به رشدی بیش از ۸% در مقیاس “میزان رشد سالانه(CAGR)” در طول دوره پیش‌بینی خواهد رسید.

پیش‌بینی شده است که بازار جهانی تست نرم‌افزار در رابطه با تقاضای تست به جای Use Caseهای متعدد، رشد خوبی خواهد داشت. با توجه به همگراییِ سناریوهای چند محیطی مانند Heterogeneous Networkها، متدهای تست دقیق به امر دستوری برای اوپراتورهای تلکام تبدیل شده‌اند. فاکتور دیگری که در بازار تست تلکام محرک است، M&A در میان فروشندگان Key Market است. انتظار می‌رود این تحولات، نیاز به استراتژی‌های جدید در Telecom Testing را در طول چهار سال آینده مشخص کند.

تقسیم‌بندی بازار جهانی تست نرم‌افزار در تلکام بوسیله سرویس‌ها، عبارتند از:

  • سرویس نرم‌افزار شبکه موبایل
  • شبکه نرم‌افزاری سرویس ثابت

سهم بازار تست شبکه ثابت، با توجه به تغییر در ماهیت استفاده از شبکه در میان کاربران نهایی، در طول سال‌های گذشته کاهش داشته است. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که اوپراتورهای تلکام در سراسر جهان، برای انجام فعالیت‌های بازاریابی در بازار هدف، Cross Selling(فروش ضمنی) و Up Selling(بیش فروشی)، نظارت بر شبکه، برنامه‌ریزی ظرفیت، مدیریت تقلب(Fraud Management)، و مدیریت ریسک مشتری، هزینه خود را روی تست نرم‌افزارهای شبکه موبایل افزایش خواهند داد.

گزارش دقیق با TOC کامل را از اینجا دانلود نمایید.

تقسیم‌بندی جغرافیاییِ بازار جهانی تست نرم‌افزار در تلکام عبارتند از: APAC، آمریکا، EMEA.

در سال ۲۰۱۴، آمریکا به عنوان بزرگترین کمک‌کننده در موضوع درآمدزایی برای بازار جهانی تست نرم‌افزار با سهم نزدیک به ۴۵٪ پدید آمد. انتظار می‌رود فروشندگان پیشرو در بازار منطقه آمریکا، تمرکز بیشتری روی توسعه محصول و خدمات مهندسی در طول دوره پیش‌بینی داشته باشند.

تحلیل فروشنده پیشگام از بازار جهانی تست نرم‌افزار در صنعت تلکام

در حال حاضر، صنعت به دلیل هزینه‌های پایین سوییچ کردن، با مهاجرت سنگین مشتریان از یک شبکه به شبکه دیگر مواجه است. همچنین، زیرساخت‌های همگرا، افزایش استفاده از تلفن همراه بی سیم و پهنای باند بالا فشار عظیمی بر شرکت های تلکام وارد کرده است تا مجبور به انتخاب ابزارهای تست نرم‌افزار شوند. با وجود بیش از ۴۵۰ اوپراتور شبکه تلفن همراه در سطح دنیا، نصب و راه‌‌اندازیِ زیرساخت‌هایِ شبکه‌های مختلف، چالش‌های متعددی برای ارائه‌دهندگان خدمات تست نرم افزارِ بازار تلکام مطرح کرده است.

  • Amdocs
  • TCS
  • IBM
  • HP

دیگر فروشندگان برجسته در این بازار عبارتند از: Alcatel-Lucent، Capgemini، CGI، Cognizant، Infosys، Maverick systems، NTT Data، TCS، Tech Mahindra، و Wipro.

سوالات کلیدیی که در گزارش پرسیده شده‌اند عبارتند از:

  • چه عوامل کلیدیی، بازار جهانی تست نرم‌افزار را در صنعت تلکام به پیش می‌برد؟
  • چه گرایشات مهمی در بازار، رشد ابزار جهانی تست نرم‌افزار را متاثر می‌کند؟
  • فروشندگان در بازار جهانی تست نرم‌افزار صنعت تلکام، با چه فرصت‌ها و تهدیدات مختلفی مواجه هستند؟
  • عوامل موثر بر روند سهام بازار برای EMEA، APAC و آمریکا
  • نتیجه کلیدیِ تحلیل نیروهای پنجگانه در بازار جهانی تست نرم‌افزار در صنعت تلکام
  • پیش‌بینی رشد بازار جهانی تست نرم‌فزار در صنعت تلکام تا سال ۲۰۱۹
  • همچنین Technavio پیشنهاد سفارشی‌سازی روی گزارشات را بر اساس نیازمندی خاص مشتری ارائه می‌دهد

فهرست تمام اعلامیه‌های مطبوعاتیِ اخیر از گزارشات تحقیقات بازار را از اینجا زیر پیگیری کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *