سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

TestPlant کیفیت نرم‌افزار را برای بانک‌ بِندیگو و آدِلاید(Bendigo And Adelaide Bank) دگرگون کرد

TestPlant Bendigo And Adelaide Bank
TestPlant Bendigo And Adelaide Bank

بانک‌ بندیگو و آدلاید، پنجمین بانک بزرگ استرالیا، با ۵۲۰ شعبه و بیش از ۱٫۶ میلیون مشتری، و بیش از ۶۸٫۸ بیلیون دلار دارایی تحت مدیریت، و نیز ۴٫۸۳۹ بیلیون دلار سرمایه‌گذاری در بازار است. چشم‌انداز این بانک بدست آوردن بیشتر مشتریان متصل به شبکه بانکی است، و در این میان از نفوذ تکنولوژی به عنوان یک تفاوت کلیدی در یک بازار به شدت رقابتی استفاده می‌کند.

پس از اینکه این بانک، گزینه‌هایی برای کاهش سربار تست دستی، کاهش زمان محصولات موبایلی  برای رسیدن به بازار و افزایش تضمین خدمات را مورد بررسی قرار داد، مصمم شد که سناریوهای خود را در راستای تست اتوماتیک، برای eggPlant، به عنوان محصول آماده شده توسط TestPlant، مناسب‌سازی نماید.

کوین دال(Kevin Dole)، سرپرست سرویس‌های تکنولوژی در بانک بندیگو و آدلاید می‌گوید: “ما نیازمند کاهش گلوگاه‌های تست دستی، بویژه برای اپلیکیشن‌های موبایل هستیم. اپلیکیشن‌های موبایل ما با توجه به تنوع دستگاه‌ها و نیز تعداد تست رگرسیون مورد نیاز و ارتقاء‌های مکرر،  باعث افزایش چالش‌های ما می‌شوند”.

وی می‌افزاید: “مانند یک تکنولوژی و Platform Agnostic Solution، eggplant Functional نیز یک مورد مناسب برای این پروژه است”.

TestPlant به منظور ارائه یک راهکار، که بر اساس آن eggplant Functional به عنوان یک Core Automation Tool(که بوسیله eggplant Cloud برای مدیریت و Integration دستگاه، جهت تسهیل یکپارچه‌سازی با HP’s ALM System پشتیبانی می‌شود) در نظر گرفته خواهد شد، با بانک بندیگو و آدلاید کار می‌کند. این راهکار نیازمندی‌های تست در سرتاسر اپلیکیشن‌های موبایلیِ بانک و سیستم‌های مبتنی بر وب را مد نظر دارد.

با توجه به اجرای راهکار مبتنی بر eggPlant، بانک پیشرفت‌های قابل توجهی در چند نقطه کلیدی به دست آورد:

  • کیفیت: افزایش ۳۰% در شناسایی نواقص Functional
  • بهره‌وری: کاهش ۸۰% در کار انجام شده در مقایسه با تلاش انجام شده در تست دستی(۱۱۰ ساعت به ۲۲ ساعت کاهش می‌یابد).
  • زمان رسیدن به بازار: ۶۰% کاهش در تست رگرسیون(کاهش زمان ۱۳ روزه به ۴ روز)

کوین دال می‌گوید: “نتایج بدست آمده از eggPlant خیره‌کننده بود”. وی می‌افزاید: ” نه تنها TestPlant راهکار مشخص شده برای نیازمندی‌های ما دارد، بلکه پایه‌ای برای آینده ساخته و تعهد قوی ما به منظور ارائه یک تجربه مثبت به مشتریانمان را نیز زمینه‌سازی می‌کند.”

پس از موفقیت در این پروژه، اکنون بانک بندیگو و آدلاید برای جاسازی پلتفرمِ eggPlant برای پروژه‌های در حال انجام در سراسر سازمان، برنامه‌ریزی کرده است.

جورج مکینتاش مدیرعامل TestPlant می‌گوید: “تحول در سرویس‌های مالی به عنوان Key Market، مُخِل در راهکارهای تست موبایل ما می‌اشد، و البته ما خوشحالیم که eggPlant با سرعت، به چنین نتایج خوبی در بانک رسیده است”.

این پروژه با همکاری TCS به عنوان یکی از پیشگامان IT، در راهکارهای Business و مشاوره، انجام شد.

جایاشری ناتاراجان(Jayashree Natarajan) سرپرست تضمین خدمات جهانی در TCS می‌گوید: “TCS به عنوان یکی از شرکای IT برای بانک بندیگو و آدلاید، در همکاری با Co-Innovation Network -COIN™ با TestPlant آشنا شده است، و بسیار خوشحالیم که به نتایجی برجسته در ابتکارات دیجیتالی در راستای صنعت بانکداری نائل شده‌ایم”. وی می‌افزاید: “مشخصا چنین موفقیتی اهمیت First-Time-Right Assurance برای موفقیت دیجیتال، و نقش حیاتی آنرا در ارائه ارزش تصاعدی برای مشتریان، نشان می‌دهد “.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *