دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلتفرم تست نرم‌افزار TestLodge به روزرسانیِ محصول User-Led را معرفی کرد

TestLodge-Platform
TestLodge-Platform

پلتفرم تست نرم‌افزار TestLodge یک به روزرسانی جدید و بزرگ(که همگی مبتنی بر بازخورد کاربر است) را برایSearch Functionها(توابع جستجو) و Test Suiteهای خود معرفی کرد.

TestLodge یک ابزار تست نرم‌افزار مبتنی بر Cloud است که کاربران خود را با آسان‌سازیِ مستندسازی و مدیریت در راستای تلاش‌های تستِ انجام شدۀ ایشان، توانمند می‌کند. این موضوع در درجه اول توسط Start-Upها، واحدهای داخلیِ IT، موسسات طراحی و تولید و نیز تیم‌های تضمین کیفیت(QA) که به دنبال یک برنامه آسان برای تست Functionality نرم‌افزارهایشان هستند، استفاده می‌شود.

این به روزرسانی شامل موارد ذیل است:

  • یک Natural Language Search Function جدید که در سراسر ابزار اِعمال شده، که در نتیجه آن جستجوها مطمئن‌تر و سریعتر رخ خواهند داد.
  • یک صفحه جستجوی جدید که به کاربران اجازه می‌دهد تا کل یک پروژه را جستجو کنند. این موضوع باعث یافته‌های مطمئن‌تر و گسترده‌تر در نتیجه جستجو می‌شود.
  • یک گروه‌بندی جدید Function، که Test Caseها را برای سازماندهیِ موثرتر در قسمت‌های مختلف مجاز می‌کند.
  • یک Integration جدید با ابزار مدیریت پروژه Basecamp 3، که اجازه می‌دهد در زمان Fail شدن تست در TestLodge، یک To-Do Item به صورت اتوماتیک ساخته شود.

به روز رسانی‌ها بر اساس درخواست‌های کابران برای Search Functionهای مطمئن‌تر و قوی‌تر، طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند، که به کاربران امکان جستجوی Test Case در سراسر چند Test Suite را ارائه داده، و همچنین انعطاف بیشتری در سراسر Test Caseها را ممکن می‌سازد.

این به روزرسانی در نتیجه خبر این شرکت، مبنی بر افزایش ۲۳۳%ای گردش مالی بین ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ که منجر به رشد سه برابری مشتریان طی دو سال گذشته شده است، حادث شد.

اسکات شِروود(Scott Sherwood) مدیرعامل TestLodge می‌گوید: “تعداد قابل توجهی از ثبت نام‌ها[در سایت ما] با توجه به فرهنگ حاکم گوش کردن به صدای بازار بوده است”. وی می‌افزاید: “با این روال، نرم‌افزار ما، به دلیل توانمندی در راستای سازگاری سریع با تقاضای کاربر، باید Agile می‌شد. با توجه به پیچیدگیِ تست نرم‌افزار، مشتریان ما به صورت مرتب در مورد نیازهایشان به ما نکاتی ارائه می‌دهند، چرا که هر تاخیری در تست به صورت بالقوه یک اثر بد روی WorkLoad(فشار کاری) دارد. با پوشش به بازخوردهای مشتریان، ما تقضاهای آنها را برای Testing Platform مدرن برآورده کرده، که همین موضوع منجر به افزایش نرخ ثبت نام‌های ما شده است.”

TestLodge در حال حاضر به طور گسترده‌ای به عنوان یکی از ابزارهای نوظهور در تست نرم‌افزار از حوزه بریتانیا خارج شده و، هزاران کاربر را از سرتاسر دنیا، در بیش از ۱۸۰ کشور پشتیبانی می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره TestLodge می‌توانید به اینجا مراجعه کرده و یا پیگیر این شرکت در توئیتر به آدرس TestLodge@ باشید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *