یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

TestComplete 12.2 به صورت On-Demmand به آزمایشگاه Cloud Testing متصل می‌شود

TestComplete-SmartBear
TestComplete-SmartBear

سامرویل(Somerville)، ایالت ماساچوست/۱۸ ژانویه ۲۰۱۷، مصادف با ۲۹ دی ماه ۱۳۹۵- کمپانی SmartBear Software، شرکت پیشرو در ابزارهای کیفیت نرم‌افزار برای تیم‌ها، TestComplete 12.2 که اکنون می‌تواند به یک آزمایشگاه Cloud Testing به صورت On-Demand متصل شود را معرفی نمود. مدیریت محیط(Environment Manager) جدید، در TestComplete 12.2 فعال بوده، و دسترسی به بیش از ۵۰۰ محیط تست واقعی(شامل ترکیبی از سیستم عامل، مرورگر و رزولوشن‌های تصویر) را ممکن می‎سازد. Environment Manager یا همان مدیریت محیط که از CrossBrowserTesting نیرو گرفته است، بخشی از آن چیزیست که SmartBear در سال ۲۰۱۶ به آن نائل شد. رشد تقاضا(Demand) برای تحویل نرم‌افزار باکیفیت در سریعترین زمان ممکن، همچنان به حرکت خود برای سازگاری سازمان‌ها با روش‌های DevOps و Agile ادامه می‌دهد. با این حال تنوع و پیچیدگی راه‌اندازی یک محیط تست اغلب اتخاذ این روش‌ها را با چالش مواجه می‌کند. به جای تمرکز بر فعالیت‌هایی که به ساخت UI Testهای اتوماتِ قوی کمک می‌کند، تیم‌های QA و توسعه، زمان و تلاش قابل توجهی را برای نگهداشت(Maintaining) و ارتقا(Upgrading) دستگاه‌های واقعی روی آزمایشگاه‌های فرضی(Premise Lab) و ماشین‌های مجازی(Virtual Machine) صرف می‌کنند. در مواردیکه تیم‌های توسعه و QA می‌توانند به تیم‌های بهره‌برداری برای پشتیبانی تکیه کنند، تیم بهره‌برداری برای به روز نگهداری زیرساخت تلاش می‌کند.

نیاز به اجرای تست موازی، آنچنانکه تیم‌های QA و توسعه برای افزایش سرعت و پوشش تست(Test Coverage) فشار می‌آورند، فقط به چالش‌های نگهداشت و راه‌اندازی زیرساخت(که بوسیله بهره‌برداری‌ با آن مواجه می‌شویم) افزوده می‌شود. در درجه اول به دلیل اجرای موازی، الزام بر مقیاس‌بندی زیرساخت به صورت پویا برای هر یک از نیازهای تیم QA وجود دارد. حتی زمانیکه تیم‌های بهره‌برداری قادر به مقیاس‌بندی و به روز نگهداری محیط‌های تست هستند، تیم‌های QA و توسعه اطلاعات عملیِ محدودی را به شکل Log File برای اهداف Debugging از ماشین‌های مجازی و فیزیکی(حقیقی) بدست می‌آورند.

در TestComplete 12.2، تیم‌های توسعه و QA می‌توانند از امکان جدید مدیریت محیط به منظور دسترسی به سرویس‌های آماده شده بوسیله CrossBrowserTesting، به عنوان یکی از سریعترین رشدهای پلتفرم‌های Cloud Testing با بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ کاربر در سرتاسر دنیا، استفاده نمایند. تا این لحظه با بیش ۱۰ میلیون اجرای تست، CrossBrowserTesting یک Cloud به شدت امن، منعطف و مقیاس‌پذیر را ارائه کرده است که بیش از ۱۵۰۰ مروگر(Browser) دسکتاپ و موبایل با بیش از ۶۵ سیستم عامل، مشتمل iOS، Android، و ویندوز، را شامل می‌شود.

امکان جدید مدیریت محیط، تیم‌های QA و توسعه را برای اتصال به CrossBrowserTesting و همچنین اجرای ساده و گزارشگیری روی تست‌های اتومات UI، توانمند می‌کند. این تست‌ها در بیش از ۵۰۰ ترکیب از مرورگرها اجرا شده، و دردسرهای نگهداشتِ زیرساخت تست را برای تیم‌های QA، توسعه، و بهره‌برداری از بین می‌برند. تست‌های چندگانه می‌توانند به صورت موازی اجرا شوند، که این کار منجر به سرعت گرفتن انتشار نسخه و افزایش پوشش می‌گردد. هنگامیکه تست به پایان می‌رسد، خلاصه نتایج Pass/Fail متریک‌های دقیق در سراسر سیستم عامل، نسخ Browser، و پیکربندی‌های رزولیشن در دسترس هستند. علاوه بر این ویدئوها، Logها، و Screen Shotها می‌توانند برای شناساییِ سریع مسائل استفاده شوند. اگر نیاز باشد، کاربران می‌توانند به منظور دیباگ موارد بیشتر مانند ناسازگاری‌های HTML، JavaScript و CSS، به یک Live Desktop Browser دسترسی داشته باشند.

به طور کلی TestComplete Environment Manager در TestComplete 12.2 در دسترس است. اجرای تست‌ها در CrossBrowserTesting به صورت On-Demand روی Cloud Lab، از ۱۲۵۰ دلار در سال برای یک تست موازی و حداکثر تا دو کاربر آغاز می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *