یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمپانی Stoplight بالاخره Scenarios، API Testing و ابزار Debugging را راه‌اندازی کرد

StopLight
StopLight

Stoplight، یک استارتاپ است که از ژوئن ۲۰۱۵ از Techstars Austin فارق شده است، و اخیرا موفق شده است Scenarios، ابزار برای تست، خودکارسازی، و دیباگ Web APIها، را راه‌اندازی نماید. توسعه‌دهندگان می‌توانند از Scenarios به منظور ساخت Test Suiteها برای Web Serviceها، میکروسرویس‌ها(Micro Service) و نیز Contract Testing استفاده نمایند. Scenarios ابزاری جدید است که قسمتی از پلتفرم تست و توسعه Stoplight API محسوب می‌شود. پلتفرم Stoplight مشابه ابزار تست و توسعه API است، مانند: Postman، SoapUI تولید شده توسط SmartBear Software، و Paw برای Mac. Stoplight Scenarios، اکنون در حال پیش‌نمایش فنی می‌باشد.

Stoplight در حال حاضر مشتمل بر چهار کامپوننت اصلیست: API Designer، Hosted Documentation، کامپوننت جدید Scenarios ، و Prism. Stoplight API Designer به صورت خودکار APIها را از ترافیک HTTP کشف می‌کند. توسعه‌دهندگان می‌توانند آنرا برای ساخت APIهای جدید Reference کنند. توسعه‌دهندگان قادر هستند API Designer را برای ساخت APIهای مبتنی بر فایل‌های Import شدۀ تعریف API مانند RAML و Swagger استفاده نموده، و APIها را از Scratch بسازند.

Stoplight Hosted Documentation، اسناد را از APIهای ساخته شده بوسیله Stoplight API Designer، تولید می‌کند. Prism نیز می‌تواند برای ساخت Mock Web Serviceها و نیز اجرای Scenarios با استفاده از Command Line مورد استفاده واقع شود.

Scenarios جدیدترین افزونه به این Suite است. Scenarios قادر است برای Contract Testing استفاده شود؛ افزودن اسکیماهای JSON یا Swagger برای Contract Testing Scenarios. Scenarios با مدل‌های ساخته شده توسط Stoplight API Designer یکپارچه(Integrate) می‌شود، آنچنانکه با به روز شدن

یک API Specification(مشخصات API) با API Designer، تست‌ها نیز به روز می‌شوند. Scenarios نیز قادر است برای ساخت Web Service Demoهایی که می‌توانند با مشتریان و مصرف‌کنندگان API به اشتراک گذارده شوند، مورد استفاده واقع گردد.

Stoplight Scenarios در حال حاضر در مرحله پیشنمایش فنی بوده و اطلاعات بیشتر راجع به آن در وبسایت Stoplight در دسترس می‌باشد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *