یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

QualiTest Group برنده رقابت Best and Brightest شرکت‌های سَن دیِگو برای Work For 2017 شد

QualiTest Group Best and Brightest
QualiTest Group Best and Brightest

QualiTest Group، دومین کمپانی بزرگ جهان که صرفا در زمینه تست نرم‌افزار و QA فعال است، برنده رقابت Best and Brightest(بهترین و درخشان‌ترین) شرکت‌های سَن‌دیِگو(San Diego) برای Work For® ۲۰۱۷ شد. انتخاب برندگان بر اساس کارایی مورد انتظار از آنها در دسته‌بندی‌های پیش رو صورت گرفت: روابط کارکنان، خلاقیت در برنامه‌های پاداش، برگزاری جشن دستاوردهای کارکنان، و اِعمال نوآوری برای انگیزش کارکنان.

اِیال زایلبِرمَن(Ayal Zylberman) مدیر عامل QualiTest Group می‌گوید: “این جایزه تائید اعتبار دیگری بر رویکرد ماست که برای نزدیک ۲۰ سال آنرا به کار بسته‌ایم، و آنقدر ادامه یافت تا ما را به یکی از رهبران QA در جهان تبدیل کرد”. وی می‌افزاید: “مشتریان خواهان بهترین تسترها و برترین متخصصان با تجربه صنعتی هستند؛ کلید جذب و حفظ چنین افرادی خوشحال نگاه داشتن ایشان است”.

QualiTest تنها یکی از ۱۰ برندۀ سَن‌دیِگو در ارزیابیِ کشوری بود که ۱۲۰۰ برنده را از سرتاسر کشور انتخاب می‌کند. این فرآیند شامل بررسی، تجزیه و تحلیلِ ممیزیِ کارکنان(که درون کاندیداها توزیع شده‌اند) می‌باشد، که توسط بخش تحقیقات بازار در موسسه فناوری ایلینویز(Illinois Institute of Technology) انجام گرفته است. در انتها، این بررسی دقیق، کمپانی QualiTest را بالاتر از متوسط موجود در ۱۲ دسته‌بندی‌ای که همه چیز را از تنوع و همه‌گیر بودن، تا مزایا و تعادل کار-زندگی اندازه‌گیری می‌کرد، رتبه‌بندی نمود.

جنیفر کلوگ(Jennifer Kluge) رییس و مدیرعامل National Association for Business Resources می‌گوید: “ما به برندگان امسال خود افتخار می‌کنیم”. وی می‌افزاید: “نیازی به گفتن نیست که برندگان سن‌دیگو در میان کارفرمایان، جز نخبگان آمریکا هستند، و تیم Best and Brightest در زمینه کیفیت این برنامه‌، به اندازه برندگان به خود می‌بالد.”

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *