پنج شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت Panaya یکپارچه‌سازی Best-In-Class را برای پشتیبانی بهتر از توسعه و تحویل مدرن نرم‌افزار، پیشنهاد کرد

Panaya
Panaya

هَکِنساک(Hackensack) نیوجرسی- مورخ ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۷-شرکت پانایا، به عنوان یک شرکت پیشرو در SaaS-Based Testing و Continuous Delivery، یکپارچه‌سازی بیش از ۱۵۰ ابزار، سرویس و برنامه کاربردی در زمینه توسعه(Development) و تحویل(Delivery) را در (Panaya Release Dynamix(RDx به عنوان پلتفرم (Enterprise Agile Delivery(EAD خود معرفی نمود. اکنون کاربران می‌توانند امتیاز ابزارهایی که آنها  پیش از این هر روز برای افزایش رویت‌پذیری، تعامل و همکاری میان ذینفعان(تیم‌های تست و بهره‌برداری، توسعه، کسب و کار) به کار می‌گرفتند را به دست آورند. با یکپارچه‌سازی جدید RDx، سازمان‌ها اکنون قادر خواهند بود تغییرات برنامه‌ای از ایده تا آماده‌سازی کامل را در یک پلتفرم متحد ارائه دهند.

تحول دیجیتال مستلزم شرکت‌هاییست که یک مدل Continuous Delivery را در جاییکه وزن Releaseها به روز تعیین می‌شود(نه با Quarterها، و کیفیت تضمین شده) اتخاذ نمایند. برای رسیدن به اینجا، سازمان‌ها باید روش‌های چابک را اعمال نمایند، اما اغلب توسط ابزار و فن‌آوری‌های موجود محدود می‌شوند که محیط‌های کاری بسته را ایجاد می‌کنند. یکپارچه‌سازی‌های Best-In-Class که در حال حاضر بوسیله Panaya ارائه شده است شامل بسیاری از برنامه‌های پیشرو برای تحویل نرم‌افزار مانند Jira، ServiceNow، Tricentis Tosca، CA Rally، Bugzilla، Salesforce و … است، که به Panaya’s RDx، پلتفرم شتاب تست Panaya، و Panaya Test Dynamix برای پشتیبانی کامل از Continuous Integration و Continuous Delivery اجازه می‌دهد.

RDx Integration جدید، رویت‌پذیری کامل را پیشنهاد می‌کند، و زنجیره ابزاری تحویل برای نشان‌گذاری بهتر ریسک‌های مرتبط با تحویل برنامه‌های Business-Critical را به هم بافته و محکم می‌کند. از درخواست‌های اولیه تغییر برای تست و بهره‌برداری، RDx Integrationها اطمینان حاصل می‌کنند که تیم‌های توسعه و تحویل برنامه، Business و مدیریت پروژه می‌توانند به استفاده از ابزارهایی که آنها برای رویت‌پذیری بیشتر روی آیتم‌هایی که در مسیر تحویل هستند ادامه دهند، و البته این در شرایطیست که تحویل سر زمان و بدون قربانی کردن کیفیت رخ دهد. علاوه بر این، کانال‌های باز و تراز بهتر با اهداف و الزامات تجاری، به تیم‌های توسعه و تحویل برنامه‌ها اجازه می‌دهد درکی بهتر از ارزش هر تحویل به دست آورند.

Integrationهای جدید همچنین شکاف‌هایی را که از یک ابزار نسبت به دیگر به وجود می‌آمد، را پوشش می‌دهد. مانند تیم‌های توسعه‌ای که نیاز دارند به صورت دستی  داده‌های Backlog و Dev Execution را که میان ابزارهای آن‌ها ارتباطی وجود ندارد را آماده نمایند. با دید گسترده، تیم‌های فناوری اطلاعات و مدیران کسب و کار می‌توانند تصمیم‌گیری‌های آگاهانه‌تری اتخاذ نموده و چابکی کسب و کار را از طریق همکاری به دست بیاورند.

Panaya RDx یک محیط جامع و یکپارچه را فراهم می‌کند که همکاری با تمامی ذینفعان درگیر در فرآیند کسب و کار، و بصری‌سازی، مدیریت و ارزیابی ریسک تحویل برنامه و جریان‌های ارزش(Value Streams) را کنترل می‌کند، و این در حالیست که سطوح سرمایه‌گذاری را برای نظارت بر تراز استراتژیک نظارت می‌کند. با در اختیار داشتن درک Real-Time در موضوع ریسک و کیفیت، اقدامات اصلاحی می‌توانند به طور خودکار ایجاد شوند. به این ترتیب امکان تسهیل تخصیص امن و جریان مداوم ارزش فراهم می‌شود. Panaya RDx همچنین نمایش کامل کل مسیر تحویل را ارائه می‌دهد، به طوری که کاربران می‌توانند بدون نیاز به فدا کردن کیفیت صرفه‌جویی کنند.

از سال ۲۰۰۸، بیش از ۲۰۰۰ شرکت در ۶۲ کشور، از جمله یک سوم از Fortune 500، از Panaya برای ارائه تغییر کیفیت سریع به برنامه‌های Enterprise استفاده می‌کنند. مشتریان از بخش‌های مختلف از جمله خودرو، داروسازی، خرده فروشی، تولید و … هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Integration موجود در پلتفرم Panaya Enterprise Agile Delivery، از اینجا بازدید نمایید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *