دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک Case Study از شرکت SmartBear این موضوع را که چگونه ابزار بازبینی اسناد و کد، بهره‌وری و خروجی نرم‌افزارِ باکیفیت را برای Corovan افزایش داد، را ارائه می‌کند

SmartBear-Corovan
SmartBear-Corovan

سامِرویل(Somerville) ماساچوست مورخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۷ بهمن ۱۳۹۵- شرکت SmartBear Software، رهبر ابزارهای کیفیِ نرم‌افزاری برای تیم‌ها، مورد مطالعاتی با عنوان “SmartBear Collaborator، معماری سیستم را برای توسعه دادن نرم‌افزار قابل‌تحمل با کمک به استانداردسازیِ Patternهای کدنویسی، پشتیبانی می‌کند” را منتشر کرد، که استفاده از Collaborator را بوسیله Corovan(ارائه دهنده سرویس‌های انبار و نقل و انتقال باکیفیت برای Businessهای کالیفرنیا از سال ۱۹۴۷) برجسته می‌کند.

Collaborator، ابزار بازبینی سند و کد است که به توسعه، تست و مدیریت تیم‌هایی که با هم برای تولید کد، اپلیکیشن و سرویس‌های باکیفیت، کار می‌کنند، کمک می‌کند.

این مورد مطالعاتی چیست و از کجا بدان دست یابیم

چه چیزی(What): مورد مطالعاتیِ مشتریِ جدیدِ Collaborator از ویژگی‌های بارز Corovan توسط SmartBear.

کجا(Where): برای دسترسی به اینجا مراجعه کنید

یک تیم با ۱۲ متخصص در Corovan، با به کارگیری بیش از ۱۰٫۰۰۰ نفر(بسته به تقاضای فصلی)، در توسعه نرم‌افزاری که مشتری‌ها برای مدیریت نقل و انتقالات دفتری و انبار با آن تعامل دارند، و نیز اپلیکیشن‌هایی که کاربران نهاییِ داخلی برای اداره شرکت بدان تکیه دارند، همکاری می‌کنند. Corovan در سرتاسر فازهای طراحی، توسعه، تست، و استقرار برای بازبینی User Storyها، نیازمندی‌ها، و کد، و همچنین برقراری ارتباط در کل تیم و تحویل نرم‌افزار باکیفیت، از Collaborator استفاده نمود.

Collaborator به طور موثری در فرآیند مدیریت چرخه حیات اپلیکیشن به سادگی با دیگر ابزارهایی که تیم از آنها استفاده نمود کار کرد.

سین مَک‌نیل(Sean McNeill) معمار نرم‌افزار Corovan می‌گوید: ” Collaborator بهترین راهکار برای چیزیست که ما بدان نیاز داشتیم.”، وی می‌افزاید: “علاوه بر سادگی، این ابزار برای یکپارچگی با چرخه حیات توسعه نرم‌افزار ما، با مجموعه Add-Onهای Integration، که Collaborator را همه فن حریف‌تر می‌کرد، تکمیل شد. استفاده آسان از Collaborator یک نکته کلیدیست، چرا که افراد تیم ما زمان کمی برای پژوهش و کشف در زمان استفاده از ابزار دارند.”

افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی در زمان، و بهبود انتقال دانش در سرتاسر تیم توسعه چیزیست که سازمان‌ها را به سمت Collaborator سوق می‌دهد. در حال حاضر Collaborator در سه نسخۀ Community، Team، و Enterprise در دسترس است.

برای شروع از اینجا آغاز نمایید. علاوه بر این می‌توانید ما را در توییتر به این آدرس CollaboratorSB@ دنبال نمایید.

برای مورد مطالعاتی به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *