یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

Gallop بوسیله SmartCEO برنده جایزه Future 50 فیلادلفیا شد

Gallop
Gallop

در شهر کینگ آو پراشا(King of Prussia) در پنسیلوانیا-۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۵ بهمن ماه ۱۳۹۵/راهکارهای Gallop Solutions، رهبر مستقل سرویس‌های تست نرم‌افزار در شمال آمریکا، توسط Philadelphia SmartCEO، در بازار Philadelphia برنده جایزه Future 50 لقب گرفت. برندگان Future 50 در سال ۲۰۱۷، مجموعا ۴٫۸۴ میلیون دلار تولید درآمد سالانه داشته و ۲۵٫۲۷۲ را در منطقه فیلادلفیا مشغول به کار کرده‌اند.

جیمی نِسپُر زُمِن(Jaime Nespor-Zawmon) رییس SmartCEO می‌گوید: “از هر مدیرعاملی که سوال کنید، به شما خواهند گفت که رهبری و پیشرو بودن یک کمپانی سریع الرشد یکی از هیجان‌انگیزترین، و چالش‌برانگیزترین مسائلیست که یک کارآفرین می‌تواند آنرا تجربه کند. برندگان امسال Future 50 برای بزرگ شدن از سطح یک استارتاپ به یک سازمان استوار، استراتژی‌های توسعه‌ایِ خود را سال به سال اجرا کرده‌اند. آنها به طور چشمگیری فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و رونق اقتصادی را در منطقه ما توسعه داده‌اند.”

وی می‌افزاید: “این کارآفرینان پرشور، تعریف صحیح رهبری را مجسم می‌کنند. ما به آنها به خاطر تعهد تزلزل‌ناپذیر برای ساخت کسب و کارشان، و نیز شکل دادن به جامعه ما و ساخت و آبادانی منطقه‌مان و تبدیل آن به مکانی بهتر برای کار و زندگی، افتخار می‌کنیم.”

کایانا رائو کُندا(Kalyana Rao Konda)، رییس Gallop Solutions می‌گوید: “ما برای برنده شدن جایزه Futur 50 سال ۲۰۱۷ توسط SmartCEO و نیز به خاطر به رسمت شناخته شدن رشدمان در منطقه فیلادلفیا، بسیار خوشحالیم.”

وی می‌افزاید: “من این موفقیت را مدیون مشتریان‌مان، پرسنل‌مان، و نیز اشتیاقمان در حوزه Software Testing می‌دانیم. فرهنگ کاری ما، پرورش نوآوری در هر سطح و برای هر پروژه است. مهمتر از همه، این است که جامعه تست نرم‌افزار در فیلادلفیا، نیز ابزاری برای کمک به رشد جامعه ما بوده است.”

درباره Gallop Solutions
Gallop Solutions بزرگترین کمپانی سرویس‌های تست نرم‌افزار مستقل در شمال آمریکا از سال ۲۰۰۳ با دفاتری در فیلادلفیا و کالیفرنیا می‌باشد. سرویس‌های ما برای افزایش بهره‌وری و تیم‌های پژوهش و توسعۀ In-House، بوسیله Testing IP به صورت اختصاصی پشتیبانی می‌شوند(Enterprise Test Acceleration Suite – ETAS). با بیش از ۲۰۰۰مشاور در سطح جهان در حوزه صنایع مختلف که بیش از ۷۰۰ نفر از ایشان در سطح شمال آمریکا مشغول هستند، Gallop در موقیعتی قرار گرفته است تا به شما در طرح‌های تضمین کیفیت کمک کند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *