یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

Empirix به منظور شتابدهی به چرخه حیات توسعه نرم‌افزار، SaaS-Based Testing را معرفی نمود

Empirix
Empirix

بیلریکا(Billerica) از ایالت ماساچوست شرکت Empirix ریلیز جدید SaaS Testing Platform خود را به نام Hammer Cloud Platform معرفی نمود. این ارائه جدید و جامع کارکردهای زیر را به صورت یکپارچه ارائه نموده است: Functional، Regression، Systems Integration، Performance، و Customer Experience Testing در یک SaaS Platform سهل الاستفاده که به منظور کاهش ریسک و تسریع چرخه حیات توسعه نرم‌افزار در محیط‌های Contact Center و شبکه‌های Enterprise طراحی شده است.

(Hammer Cloud Platform(HCP برای تیم‌های برنامه‌ریزی زیرساختی(Infrastructure Planning)، توسعه اپلیکیشن(AppDev)، دِوآپس(DevOps)، بهره‌برداری(Operations)، و تضمین کیفیت(Quality Assurance-QA) که نیازمند به اجرای مداوم تست‌ها، در نظر گرفته شده است، تا بدین تزتیب از آمادگی اپلیکیشن‌های Contact Center خود برای کسب و کار اطمینان یابند.

تست‌های منظم با پذیرش متدولوژی‌های DevOps به طور فزاینده‌ای اهمیت یافته‌اند. این متدولوژی‌ها نواقص ناشی از چرخه‌های ریلیزِ شتاب یافته را کاهش داده و به تیم‌های DevOps اجازه می‌دهد میانگین زمان رفع ایراد و هزینه‌های دوباره‌کاری را کاهش داده و UX متفاوتی را ارائه دهند.

با استفاده از HCP، تیم‌های Cross-Functional می‌توانند QA test Caseها را ایجاد، زمانبندی و اجرا نمایند. همچنین قادر خواهند بود تست‌های Large Scale را مستقر نموده و Active Test Scenarionهای فعلی را در محیط Production اجرا نمایند. چنین مواردی باعث حصول اطمینان از یک UX بهبود یافته می‌شود. تیم‌ها می‌توانند به راحتی Test Caseها را میان اپلیکیشن‌ها منتقل نموده و بهره‌وری جریان کاری را تسهیل کرده، و Open APIها نیز مجاز به ادغام با سیستم‌های مدیریت پیکربندی(Configuration Management)، ردیابی باگ(Bug Tracking)، ابزارهای اموال و دیگر راهکارها خواهند بود.

Hammer Cloud Platform شامل موارد زیر است:

  • Hammer On-Demand QA برای تست رگرسیون و کارکردِ پیش تولید(Pre-production)
  • Hammer On-Demand Perform برای تست Load، استرس، Smoke و Performance انجام می‌شود
  • VoiceWatch برای سناریوهای تست فعلی و فعال در یک محیط Production

Hammer Cloud Platform در حال حاضر به طور کلی در آمریکای شمالی در دسترس است.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *