دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

Forrester: شرکت TestPlant یک “بازیگر قوی” در ابزارهای Mobile Front-End Test Automation

TestPlant-eggPlant
TestPlant-eggPlant

TestPlant، روی Image-Based Recognition که آنرا از دیگر فروشندگان متمایز می‌کند، تمرکز کرده است.

TestPlant سازنده eggplant Range از ابزارهای کیفیت نرم‌افزار است، و به تازگی در Forrester Wave™ evaluation  از آن به عنوان بازیگری قوی در عرصه ابزارهای Mobile Front-End Test Automation یاد شده است.

TestPlant از میان کمپانی‌های انتخاب شده، که Forrester از آنها جهت شرکت در ارزیابی خود دعوت به عمل آورده بود، برگزیده شد، و منجر بدین شد که Forrester درباره آن چنین بنویسد: “TestPlant به عنوان یک ابزار تست مبتنی بر تصویر UI و نیز یک محیط برای تست دستگاه‌های موبایلی، رشد خوبی داشته است”. بعلاوه این گزارش به این نکته اشاره می‌کند که یکی از نقاط قوت TestPlant، توانمندی آن در پشتیبانی از Cross-Platform Testing در یک اسکریپت از طریق آگاهی از پلتفرم مورد نظر است”.

علاوه بر این در این گزارش ذکر شده است که: “TestPlant تمرکز خود را روی Image-Based Recognition قرار داده است، که آنرا از دیگر فروشندگان متمایز می‌نماید،” و اینکه “قابلیت‌های تست Performance و شبکه آن به سازمان‌های Developmentای، چشم‌اندازی وسیع در رابطه با کیفیت، قابلیت اطمینان، و مقیاس‌پذیریِ زیرساخت Server مربوطۀ اپلیکیشن‌هایشان ارائه می‌دهد.”

آنتونی ادواردز(Antony Edwards)-معاون فنی TestPlant می‌گوید: “امروزه کسب و کار دیجیتال بصورت فزاینده‌ای روی بهبود کیفیت نرم‌افزار تمرکز کرده است، آنچنانکه تجربۀ کاربر، برای موفقیت و بقاء مشتری، مهمتر شده است. ما خوشحالیم که در Forrester Wave قرار گرفته‌ایم. ما معتقدیم که TestPlant به خاطر رویکرد منحصر به فرد، و مبتنی بر Image-Recognition، برای تست اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های موبایلی، به رسمیت شناخته شده است. رهبران بین‌المللی مانند Wal-Mart، Bloomberg  و Citi برای گارانتی کیفیت اپلیکیشن‌های خود و بهبود بهره‌وری بخش‌های توسعه‌ایِ خود از eggPlant استفاده می‌کنند.”

محصول eggplant از TestPlant، سوییتی از ابزارهای سهل‌الاستفاده اتوماسیون تست نرم‌افزار را که به کمپانی‌ها در راستای تحویل سریع اپلیکیشن‌های موبایل و Enterprise باکیفیت، در محیط‌های Agile و DevOps کمک می‌کند، ارائه داده است. eggplant رویکرد مبتنی بر تصویر را برای Functional Testing به نام خود ثبت کرده است، این رویکرد به مشتری‌های این کمپانی اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های خود را از منظر کاربران واقعی تست کنند. محصولات Network Emulation و تست Performance قدرتمند، نیز به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به سادگی اپلیکیشن‌هایی که تحت طیف وسیعی از شرایط هستند را تست کنند.

برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *