دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

TestFairy سازگاری خود را با نرم‌افزار Atlassian Jira، HipChat، Bitbucket، Bamboo و Atlassian Bitbucket Pipelines، اعلام کرد

TestFairy-Atlassian
TestFairy-Atlassian

TestFairy، یک پلتفرم پیشرو در بهبود و Mobile Testing، به تازگی سازگاری خود با محصولات شرکت Atlassian را اعلام کرده است.

راهکار جامع Mobile Beta Testing از TestFairy، به توسعه‌دهندگان موبایل اجازه می‌دهد تا به صورت اتوماتیک و به صورت مستقیم Appهای خود را از محیط Bitbucket Pipelines شرکت Atlassian آپلود کنند. در صورت رخداد Crash، ماژول TestFairy Insight به صورت اتوماتیک جزییات Crash را از نرم‌افزار JIRA و HipChat، با یک لینک مستقیم به Bitbucket ارسال می‌کند، تا بدین ترتیب دقیقا Line Of Codeای که منجر به Crash شده است را مشخص نماید. این موضوع توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا بلافاصله درباره کشمکش‌های کاربر خود آگاه شده و همچنین بتوانند به سرعت به جزییات Crash دست یابند. علاوه بر این، ماژول TestFairy Insight، قادر به زمینه‌یابی Mobile App Crash برای توسعه‌دهندگان موبایل، تستر‌ها و مدیران محصول خواهد بود. در این مورد، یک ماژول ضبط ویدیویی از فعالیت‌های کاربر که منجر به Crash می‌شود، مهیا شده است.

برایانت لی(Bryant Lee) مسئول تیم‌های نرم‌افزاری و Ecosystem در Atlassian می‌گوید: “Atlassian از یکپارچه‌سازی صورت گرفته میان TestFairy با Bitbucket Pipelines بسیار هیجان‌زده و خوشحال است”. علاوه بر این وی می‌افزاید: “روشی که TestFairy با آن Mobile App Builtها را با Atlassian Pipelines توزیع کرده و گزارشات Crash را به Bitbucket نگاشت می‌کند(Map)، دارای پتانسیل زیادی برای ساده‌تر کردن زندگیِ کاری توسعه‌دهندگان است”.

گیل مِگیدیش(Gil Megidish) به عنوان معاون فنی TestFairy می‌گوید: “بر اساس درخواست‌هایی که ما از سطح عظیمی از جامعه توسعه‌دهندگان و تسترهای خود دریافت می‌کردیم، ترجیح ما بر این بود که راهکاری را منتشر کنیم که Source Code و Crashهای آنرا با استفاده از ایجاد لینکی بین این دو، به یکدیگر نزدیک کند”. در همین راستا وی می‌افزاید: “زمانیکه یک Crash بروز می‌کند، TestFairy به صورت اتوماتیک ویدئوی ضبط شده از User Session و Stack Trace را به Bitbucket Repository لینک می‌کند، اکثر مشتریان ما که در حال حاضر راهکار را تست کرده‌اند، به ما می‌گویند بهره‌وری فعالیت آنها بسیار افزایش یافته است”.

TestFairy یک پلتفرم بهبود و Mobile Testing است که به کمپانی‌ها توسط مهیاسازی نمایش ویدئویی که دقیقا در خلال App Testing رخ داده و ضبط شده است، در راستای بهبود Beta Testing کمک می‌کند. این موضوع به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه یک App در بازار منتشر شده یا در Store مربوطه به روز گردد، Beat Testing با استفاده از ده‌ها هزار نفر از پرسنل کمپانی، یا انبوهی از تسترها، انجام شود. این پلتفرم توسعه‌دهندگان را با ویدئو و نیز Logها، گزارشات Crash، آمارهای مربوط به CPU، حافظه، باتری، Phone Reception، و Network Traceهای دقیق که چگونگی ارتباط Client Server را با تجربه ویژوال کاربر مرتبط می‌کند، مجهز می‌نماید.

درباره TestFairy

TestFairt یک پلتفرم پیشرو در زمینه Mobile Beta Testing است، که راهکاری برای توسعه‌دهندگان Appهای اندروید و iOS ارائه داده است. این کمپانی در ۲۰۱۳ تاسیس شد و تا کنون بیش از یک میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *