سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

LogiGear موفق شد True North Service را بدست آورده، و پیرو آن ارائه سرویس‌های تست نرم‌افزار را گسترش دهد

LogiGear
LogiGear

فاستر سیتی(Foster City) کالیفرنیا، شانزدهم ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۲۷ دی ماه ۱۳۹۵- کمپانی LogiGear، به عنوان یکی از رهبران جهانیِ راهکارهای تست نرم‌افزار، اعلام کرد، فرآیند حصولِ مالکیتِ True North Service-TNS، به پایان رسیده است.

TSN

TNS ارائه دهنده سرویس‌های تست و نیروی انسانی قراردادی برای شرکت‌های فن‌آوریست.

True North Service به عنوان اپلیکیشن‌ها و مسابقات تست خانگی Mobile Content Certification، برای توسعه‌دهندگان و اوپراتورها، در سال ۲۰۰۷ در شهر سیاتل(Seattle) تاسیس شد. TNS سرویس‌های خود را به UX Testing از همه نوع و در تمام Platformها گسترش داد و به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای فراهم‌سازی کارکنان قراردادی رشد کرد. این شرکت تاسیس شد تا شریک کاری چند شرکت از مجموع کمپانی‌های موجود در Fortune 500 باشد.

و اما LogiGear
ترکیب کامل سرویس‌ها، تکنولوژی‌ها، و توسعه اپلیکیشن‌های تست و اتوماسیون در LogiGear مشتریان را با تحول ایشان در حرکت از ساختار Manual به سوی متدهای Automated Continuous Testing، و نیز Continuous Deployment، و عملیات DevOps یاری می‌دهد. با مالکیت

True North Service، شرکت LogiGear مشتریانی از قبیل T-Mobile، Amazon، Cisco، و DocuSign را به دایره Clientهای خود افزوده و علاوه بر آن در حال توسعه حضور خود در منطقه شمال غربی اقیانوس آرام است.

جف گاف(Jeff Gough) مدیرعامل True North Service می‌گوید: ” LogiGear برای مشتریان موجود در True North Service کاملا مناسب بود. ما در حال حاضر از شهرت LogiGear برای تخصص تست نرم‌افزار آگاهی داریم”. وی می‌افزاید: “هنگامیکه ما با هان(مدیر عامل شرکت LogiGear) درباره منافع و علایق LogiGear در TNS صحبت کردیم، می‌دانستیم که نتیجه‌گیری منطقی این بحث همان است که LogiGear می‌گوید. ما از ترکیب شدن با مجموعه LogiGear بسیار خوشحالیم”.

هان نوئن(Hung Nguyen)، مدیرعامل شرکت LogiGear می‌گوید: “ما گاهی اوقات ذهنمان را منبسط کرده، و به عنوان یکی از شرکای Microsoft Visual Studio، به صورت ویژه طالب رشد در شمال غربی اقیانوس آرام هستیم”. وی می‌افزاید: “یافتن شرکتی مانند True North Service برای تصاحب مالکیت، یک شانس عالی بوده است، که ما را با یک پایگاه مشتریِ موجود، مهیا کرده است. ما در این رابطه بسیار هیجان زده هستیم، و نگاهمان به آینده‌ایست که می‌خواهیم با یک Test Suite(مجموعه ابزارهای تست) کامل، Test Automation قوی، و سرویس‌های توسعه اپلیکیشن تکمیل به استقبال مشتریان TNS برویم.”

شرایط مالی این قرارداد در دسترس عموم قرار نگرفته است.

برای اطلاعات بیشتر درباره ترکیبی کامل از سرویس‌های توسعه و تستِ ارائه شده توسط LogiGear، به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *