پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت‌های OutSystems و Omnext سرویس‌های تحلیل ریسک اپلیکیشن را لانچ کردند

OutSystems And Omnext
OutSystems And Omnext

لندن(London) مورخ ۳۰ ژانویه ۲۰۱۹ مصادف با ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ شرکت OutSystems ارائه دهنده پلتفرم Low Code برای Rapid Application Development، دو فرم پیشنهادی Code Review از شریک خود یعنی Omnext را معرفی نمود. Omnext Fit Test و Stay Fit به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا از پایبندی تمام اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط OutSystems به Best Practiceهای Maintainability، Reliability، Performance، و Security اطمینان حاصل نمایند. این موضوع به طور موثر بدهی فنی نرم‌افزار جدید را قبل از استقرار کاهش می‌دهد.

تحقیقات برآورد کرده‌اند که Business Applicationهای جدید حداقل با ۱ میلیون دلار بدهی فنی پس از انتشار دست و پنجه نرم خواهند کرد. همانطور که نرم‌افزار‌ها به روز می‌شوند و قابلیت‌های جدیدی به آنها اضافه می‌شود، این عدد افزایش می‌یابد آنچنانکه سازمان‌ها تلاش می‌کنند تا کیفیت را با سرعت تحویل بالانس کنند. در اوایل سال ۲۰۱۸، بررسی CIO Accenture نشان داد که ۷۰ درصد از مدیران سطح CIO(معاونان فناوری اطلاعات) می‌خواهند تا حد امکان سیستم‌های اصلی موجود را حفظ کنند. همچنین ۷۰ درصد نیز گفته‌اند که بدهی که از گذشته برای آنها به جای مانده است، توانایی آنها در ایجاد نوآوری را محدود می‌کند.

سرویس جدید Omnext از طریق گزارش‌ها و داشبوردها، یک تحلیل ریسک معتبر ثالث به سازمان‌ها می‌دهد که به آنها کمک می‌کند استانداردهای کیفیت خود را کم کنند تا بتوانند سریع‌تر و با ریسک و تلاش کمتر حرکت کنند. Omnext Fit Test بر اساس مدل کیفیِ ISO 25010، یک تحلیل ریسک عمیق و به موقع از کد ارائه می‌دهد. پس از آن مشتریان می‌توانند از برنامه Stay Fit برای برنامه‌ریزی و زمانبندی تحلیل ریسک استفاده نمایند تا بدین ترتیب تلاش تیم توسعه خود را با شرایط جدید تطبیق دهند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *