یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

Parasoft SOATest برنده جایزه DevOps در API World 2018 شد

Parasoft SOATest
Parasoft SOATest

ابزار تست API شرکت Parasoft در بزرگترین کنفرانس دنیا در زمینه API و میکروسرویس‌ها به عنوان Best in DevOps APIs(بهترین در رده DevOps API) شناخته شد.

۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۲۰ شهریور ۱۳۹۷- شرکت Parasoft یکی از پیشروان Automated Software Testing، موفق به دریافت ۲۰۱۸ API Award در زمینه Best in DevOps API شد. API Awards از نوآوری، اتخاذ و پذیرش امور فنی در راستای صنعت API و میکروسرویس‌ها بوسیله جامعه Developerها تجلیل می‌کند. این جوایز در API World 2018 اهدا می‌شود که خود بزرگترین کنفرانس API در دنیاست. در این میان Parasoft، راهکارِ برنده جایزه یعنی Parasoft SOATest را در غرفه ۱۱۱ ارائه نمود و همچنین در خلال آن یک سخنرانی در مورد Future of Test Automation(آینده از اتوماسیون تست) با عنوان “تکنولوژِی‌های نسل آینده برای استفاده امروز” داشت. برای یادگیری بیشتر در مورد Parasoft SOAtest به اینجا مراجعه نمایید.

۲۰۱۸ API Awards صدها نامزد و تکنولوژی‌ شناخته شده داشت که توسعه‌دهندگان را برای تأثیر بیشتر بر محصولات و فناوری اطلاعات توانمند می‌ساخت. هیات‌های مشورتی برای API Awards برندگان را بر اساس سه معیار انتخاب کردند که عبارت بودند از: توجه و آگاهی صنعت، شهرت در جامعه توسعه و مهندسی، رهبری/نوآوری در این بخش.

جف دوموراسکی(Geoff Domoracki) به عنوان بنیانگذار DevNetwork و مولد API World & the 2018 API Awards بیان داشت: “توسعه‌دهندگان و مهندسان در حال تبدیل شدن به تاثیرگذارنی مهم در شرکت‌هایشان هستند، زیرا تکنولوژی‌هایی که استفاده می‌کنند، بیشتر به فعالیت‌های کسب و کارشان اهمیت می‌دهد. Parasoft یک نمونه عالی از دوران جدید تکنولوژی‌های توانمندساز برای توسعه‌دهندگان در راستای تأثیر بیشتر بر محصولات و فناوری اطلاعات است”.

Parasoft SOAtest راه حل پیشرو در صنعت برای تست خودکار به صورت End-to-End است که روی استفاده آسان با را‌ه‌های ساده برای ایجاد یک Test Suite اتومات باثبات و قابل اطمینان(که می‌تواند به عنوان بخشی از خط عملیاتی Continuous Integration و DevOps اجرا شود)، متمرکز است. کریس کلوزیمو(Chris Colosimo) به عنوان مدیر محصول Parasoft SOAtest گفت:”IoT و میکروسرویس‌ها موجب انفجار توسعه APIهای جدید برای سازمان‌ها شده‌اند”. وی اضافه کرد: “ما با مشتریانمان در این راستا همکاری کردیم تا بتوانیم نحوه تسریع در سرعت تست مورد نیاز خطوط تولیدی مدرن را شناسایی کنیم. ما با ارائه AI(هوش مصنوعی) و یادگیری ماشین، به طور چشمگیری افزایش بهره‌وری در این قسمت‌ها را برای مشتریان خود انجام دادیم. ما افتخار می کنیم که جایزه Best in DevOps را بدست آوردیم و آن را به عنوان مدرکی مبنی بر این که نوآوری در تست API برای صنعت یک ضرورت است می‌بینیم.”

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *