یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

Qualitia برندۀ عنوان Most Innovative Test Automation Platform شد

Qualitia CV Magazine
Qualitia CV Magazine

Qualitia، رهبر اتوماسیون تست Script-Less، اعلام کرد که بوسیله برنامه “Small Business Awards 2016” برندۀ عنوان “Most Innovative Test Automation Platform 2016” شده است.

برنامه Small Business Awards محدوده وسیعی از بخش‌ها و مناطق، با شرکت‌های گوناگون در زمینه ارائه خدمات و تولید کنندگان را پوشش می‌دهد. این برنامه در حقیقت تصدیق کننده تعهدِ تعالیِ شرکت‌هاست.

کمپانی‌هایی که در این برنامه در فهرست نهایی قرار می‌گیرند بر اساس کیفیت بالای خدمات، نوآوری و خلاقیت تشخیص داده می‌شوند. پس از آن، این برنامه برای را‌ی‌گیری باز شده و سپس بسته می‌شود، تا تیم برنامه برای حصول اطمینان در مورد هر نامزد به طور کامل روی آنها تحقیق نماید. به این ترتیب از مستحق بودن کمپانی برای اخذ عنوان اطمینان حاصل می‌شود.

آشیتاش سِیتوال(Ashutosh Saitwal) رییس و CSO-Chief Strategy Officer شرکت Qualitia می‌گوید: “ما برای دریافت این عنوان بسیار خوشحالیم”. وی می‌افزاید: “Qualitia در زمینه اتوماسیون تست Script-Less پیشتاز است. چندین سازمان مشتمل بر کمپانی‌های Fortune 500، اذعان کرده‌اند که Qualitia Software برای استراتژی کلی QA آنها بی کم و کسر است. عناوینی از این دست، باور ما در این راستا، که اکوسیستم کلیِ تست نیازمند راهکارهای نوآورانه مانند Qualitia است، را تائید می‌کند”.

تکنیک تست Script-Less توسط Qualitia ارائه شده است، نیاز به برنامه‌نویسی در اتوماسیون تست را حذف کرده و بدین ترتیب به کاهش زمان و هزینه تست کمک می‌کند. آخرین نسخه Qualitia قول بهبود بهره‌وریِ ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی به همراه بازده بهتر، کاهش هزینه و Test Coverage بیشتر را می‌دهد.

آشیتاش سِیتوال(Ashutosh Saitwal) می‌افزاید: “ما نوآوری در اتوماسیون تست به صورت Script-Less و تقویت رهبری Qualitia در این فضا را ادامه می‌دهیم”.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *