جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

TestCraft توسط Perfecto به عنوان پلتفرم Selenium بدون کد(Codeless) انتخاب شد

TestCraft
TestCraft

رهبر اتوماسیون تست بدون کد یعنی TestCraft، امروز اعلام کرد که پلتفرم نوآورانه مبتنی بر AI این شرکت، توسط Perfecto(یکی از اپراتورهای بازار تست مداوم به صورت ابری) برای نوشتن و نگهداشت تست انتخاب شده است.

بر طبق این توافق، مشتریان Perfecto از این پس به تکنولوژی TestCraft دسترسی خواهند داشت که آنها را قادر می‌سازد سناریوهای تست دستی خود را به یک اتوماسیون قوی، سریعتر، ساده‌تر و بدون نیاز به جایگزینی تیم فعلی خود با توسعه‌دهندگان اختصاصی Selenium، تبدیل کنند.

TestCraft یک پلتفرم اتوماسیون تست در Selenium است که برای اپلیکیشن‌های وب و موبایل استفاده می‌شود. تکنولوژی هوش مصنوعی شرکت TestCraft و ابزار مدلسازی بصری این شرکت، ایجاد و اجرای تست را تسهیل کرده و هزینه‌های نگهداشت تست را کاهش می‌دهد.

با استفاده از این پلتفرم تسترها می‌توانند بدون کدنویسی، سناریوهای تست خود را کاملا اتومات نموده و اجرا کنند، که می‌تواند برای شرکت‌هایی با تیم‌های تست بزرگ که نیاز به انجام تست اتوماتیک دارند و علاوه بر آن ترجیح می‌دهند از زمان و هزینه‌های مربوط به بازسازی تیم خود اجتناب کنند، مفید واقع شود. مشتریان TestCraft شامل شرکت‌هایی هستند که در حوزه‌های خدمات مالی، خرده‌فروشی، دولتی، مراقبت‌های بهداشتی و غیره فعالیت می‌کنند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *