یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

Tricentis برای ارائه Continuous Testing با سرعت DevOps، به میزان ۱۶۵ میلیون دلار رشد سرمایه داشته است

Tricentis Company
Tricentis Company

لوس آلتوس(Los Altos) کالیفرنیا، ویِن، ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۴ بهمن ۱۳۹۵- شرکت Tricentis، کمپانی تست مداوم(Continuous Testing) برای سازمان‌های چابک(Agile enterprise)، اعلام کرد که در راستای تامین مالی سری B از Insight Venture Partners به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر، به میزان ۱۶۵ میلیون دلار رشد سرمایه داشته است.

با توجه به نظر Nelson Hall، انتظار می‌رود بازار جهانی تست نرم‌افزار در سال ۲۰۱۷ به ۳۴ میلیارد دلار برسد. امروزه Tricentis به بیش از ۴۰۰ کمپانی از جمله HBO، Whole Foods، Toyota، Allianz، BMW، Starbucks، Deutsche Bank، Lexmark، Orange و UBS کمک می‌دهد، تا بدین ترتیب به نرخی بیش از ۹۰% در اتوماسیون تست نرم‌افزار برسند. Tricentis Tosca ثابت کرده که به بهره‌وری ۱۰ برابری در ابزارِ اتوماسیون تست که اسکریپنویسی دستی را به کار می‌گیرند، دست یافته است.

این بودجه به شرکت Tricentis که برای دو سال توسط Gartner’s Magic Quadrant به عنوان یک Leader در اتوماسیون تست نرم‌افزار شناخته شده است، اختصاص یافت. علاوه بر این Tricentis توسط Forrester Wave™: Modern Application Functional Test Automation Tools 2016 به عنوان یک Leader انتخاب گردید. گزارش Forrester می‌گوید: “Tricentis Tosca قابلیت‌های سطح بالایی از طراحی بهینه و اتوماسیون تست، استفاده مجدد از دارایی‌های تست، اتوماسیون ترکیبی ارائه می‌دهد”.

سَندیپ جوری(Sandeep Johri) مدیر عامل Tricentis می‌گوید: “امروزه عمدتا فرآیندهای تست دستیِ نرم‌افزار برای برآوردن نیازهای نوآورانه و امروزیِ DevOps و Agile که نیازمند چرخه‌های بسیار سریع که در همان لحظه باید ریسک‌های Business مرتبط با تغییرات مکرر و سریع کد را نیز مد نظر قرار دهد، شکست می‌خورد”. وی می‌افزاید: “اپلیکیشن‌ها، شرکت‌ها را بزرگ کرده و Continuous Testing به عنوان رکن اصلی برای حصول چابکی(Agility) و در نهایت مزیت رقابتی شناخته شده است”.

Tricentis که به مشتریان خود در ایالات متحده آمریکا، اروپا، هند، و استرالیا خدمات می‌دهد، از این بودجه برای ادامه تسریع نفوذ بازار خود و نیز متناسب‌سازیِ عملکردهایش استفاده خواهد کرد. Pacific Crest Securities، به عنوان مشاور مالی انحصاری Tricentis در این تراکنش مالی(سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیون دلاری) ایفای نقش می‌کند. O’Melveny & Myers LLP نیز به عنوان مشاور حقوقی این شرکت در ایالات متحده مشغول به کار است. علاوه بر این دو مورد، Wolf Theiss نیز به عنوان مشاور حقوقی اتریشی به Tricentis کمک می‌کند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *