یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

Zephyr همچنان با توسعه منابع انسانی و عقد قرارداد با شرکت‌های Fortune 500

Zephyr
Zephyr

نیوآرک(Newark) کایفرنیا، ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، کمپانی Zephyr سریع الرشدترین ارائه دهنده نرم‌افزار مدیریت تست Enterprise، اخیرا دو نفر را به عنوان رهبر ارشد تیم به کار گرفته است. آجای کومار(Ajay Koomar) به عنوان سرتیم عملیات هند به کار گرفته شد، و راب اِلیس(Robb Ellis) نیز به عنوان CFO(رییس امور مالی) جدید به کمک Zephyr آمد.

کومار بیش از ۲۰ سال تجربه رهبری در شرکت‌های تکنولوژیک مختلف که در لیست بورس NASDAQ و SESDAQ حضور دارند را به همراه دارد. الیس نیز با بیش از ۲۰ سال سابقه در ساخت و رهبری تیم امور مالی شرکت‌های جهانی با پیچیدگی‌های قابل توجه، به Zephyr پیوسته است.

علاوه بر توسعه فیزیکی و نیز بکارگیری افراد قوی در این شرکت، Zephyr به رشد پایه‌ایِ مشتریان خود نیز واقف است، و می‌داند بیشتر Businessها نیاز به پلتفرم‌های نرم‌افزاری موثر را قبول دارند. بعدِ عبور از ۱۰٫۰۰۰ مشتری در ماه اکتبر ۲۰۱۶، اکنون Zephyr در حال امضای بیش از ۱۰۰ قرارداد دیگر با سازمان‌های مختلف در سال ۲۰۱۷ است، که برخی از آنها مانند: Waste Management، IBM، American Express و Eli Lilly and Company از کمپانی‌های موجود در Fortune 500 هستند.

Zephyr همچنان مشغول رفع نیازمندی‌های مشتریان با صف محصولات در حال تکامل خود است. اخیرا Zephyr موفق به انتشار ZAPI روی Cloud شده است، که به منظور یکپارچه‌سازی ابزارهای Continuous Integration و اتوماسیون، درخواست‌ها را روی پلتفرم JIRA تحویل می‌دهد. این موضوع باعث ایجاد قدرت، کارایی و تناسب برای تیم‌های Enterprise با صدها تا هزاران کاربر همزمان می‌شود.

محصولات مدیریت تست Zephyr اجازه می‌دهد تیم‌های IT و محصول، تمام جنبه‌های چرخه حیات تست را برای انتشار نرم‌افزار باکیفیت مدیریت نمایند. پشتیبانی از DevOps، یکپارچگی با هر ابزار Continuous Integration و Automation Framework، یکپارچگی تنگاتنگ با محصولات Atlassian، مانند JIRA و Confluence و متریک‌های بلادرنگ(Real Time)، تعداد کمی از امکانات فراوان ارائه شده Zephyr به مشتریان هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و سرویس‌های Zephyr به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *